Nadja On Tour

Nu har jag börjat föreläsa mer ofta, då frågor kommit med intresse för att lära sig mer, för att förstå vad man själv kan göra för att må bättre i sin sköldkörtelsjukdom.

Den 6 okt har jag äran att föreläsa för fullsatt lokal på Åland, och lika fullsatt i Örebro den 23 okt.

Nu är jag snart på väg till Nerja i Spanien för att tala om Hormontrassel.
Den 27 nov föreläser jag i Storuman, då ABF  arrangerat.

Med fantastisk hjälp av er tipsar ni om städer och vettiga lokaler, så jag kan ordna att så många som möjligt kan få lyssna.
I oktober nästa år är jag inbjuden till event i Finland. Himla tur att jag då kan föreläsa på svenska, eftersom min finska handlar mest om fula ord.... 😂


Nadja on Tour 😂

Göteborg 5 jan:
300 kr inträde fram till 24/12, sedan 327 kr! ◇Sköldkörtelsjuk & Frisk - Hur gör man? - Köp biljett här

Stockholm 2 mars:
Just nu 265 kr inträde, fram till 31 dec!
□ Sköldkörtelsjuk och frisk - Hur gör man? - Köp biljett här!

Malmö 30 mars:
Just nu, tom 31 dec 265 kr inträde!
 ◇ Sköldkörtelsjuk & Frisk - Hur gör man? - Köp biljett här!
I planerna finns även Umeå 2 feb, Skellefteå 3 feb ⭐

Välkommen 😍
Kram Nadja Öström