Podcast med hormonexperten Louise Edlund

För någon vecka sedan träffades jag och Louise Edlund, som är expert på kvinnors hälsa och hormoner. Det var första gången jag skulle få testa att spela in en podcast, och visst var jag lite spänd och nervös, men tyckte det här skulle bli spännande!

Det gällde att inte humma och hålla på med nervösa ljud, smackande eller en massa upprepanden....

Men Louise är erfaren och startade intervjun som höll på i 45 min utan nåt större avbrott. Det finns så mycket att säga kring Sköldkörtelhälsa så vi funderar på en del 2.
Jag skulle gärna vilja förkyld mig i tarmen och stress. Det två stora faktorerna som påverkar vår kropp då mycket, men framförallt sköldkörteln.

Eller har du förslag på vad vi ska fördjupa oss i? Vad vill du veta mer?

Börja att lyssna redan idag på podcast del 1 HÄR