No more vitamines

Jag har nu tagit ett häng kosttillskott sedan 2 år tillbaka. Bland annat extra B vitaminer då jag förstått att jag haft brist på B12, vilket är mycket vanligt hos oss med hypotyreos.
Senare har jag även mätt upp taskiga värden på zink och även försökt åtgärda det med kosttillskott, men ledde till större brist 😱
 
Jag kan inte säga att jag märär någon jätteskillnad och jag har nu bestämt att ta bort alla tillskott och endast ta matsmältningsenzymer, Hcl, omega 3 och binjurestöd Adrena Cortex från Holistic utöver mitt ndt.
 
Om 2 veckor ska jag till doktorn och kolla upp mina värden, så får vi se hur det ser ut.
 
Om upptaget är dåligt är intag av tillskott bara gödning för dyr avföring.....
 
ska bli spännande att se hur det ser ut i blodet, och vi får se vad som möjligen kan behövas. Jag mår överlag bra, och min trötthet kan lätt förklarad med för mycket arbete och för lite sömn. 😉
 
ha en fin dag ❤️
#1 - - Lin:

Hej! Jag har sporadiskt tittat in på din blogg. Jag undrar över om dina barn har ärvt sköldkörtelproblematiken?
Jag befinner mig själv i åldern att försöka skaffa barn och jag har varit sjuk i tolv år...
Allt gott!
Mvh Lin

Svar: I dagsläget har de inte ärvt det. Men det är ärftligt. Jag har andra anhöriga med sjukdomen.
Nadja