Cannabinoid olja!

Nu har jag tagit CBD droppar i 5 dagar, och jag har nog upplevt utrensning med huvudvärk som kommer och går.


De första dagarna var jag även snortrött! Det har gått över nu.

På morgonen tar jag nu 5 droppar och till kvällen 10 droppar. Son och make tar den med olivolja och jag tar den mer snabbverkande med mct olja.


Jag vet inte om jag är piggare, men jag vaknar av mig själv innan väckarklockan drar igång....

Mycket mer än detta känner jag inte, eftersom min sömn var bra redan innan. Men jag fortsätter och ser mer vad som händer...

Dropparna smakar klart udda men både make och son ställer snällt upp som försökskaniner. Har inte hört om de upplever något specifikt ännu.

#1 - - Christina Sjöholm:

Hej Nadja!
Har funderat på att testa oljan eftersom jag hört mycket positivt men vågar man det när man tar andra mediciner såsom NDT, Prednisolon, Plaquenil? Hur har den fungerat för dig?

Svar: Tyvärr blev jag mest konstig i magen av oljan och slutade.
Nadja Öström