Illamående!!!

 
 
Jag har under de senaste månaderna dragits med ett illamående som håller i sig på förmiddagarna 👿
Nä, jag är inte gravid 😀
 
Ibland undrar jag om det är mitt låga kortisolvärde som orsakar det, eftersom det går över så där lagom till tidig eftermiddag då jag vet att mitt kortisol steg vid sista provtagning!
Men sen kan jag oxå tänka att eftersom jag just vet hur kortisolvärdet ser ut, så kan det nog påverka mina tankar.
Även om mina morgonsvullna ögon som rinner och har sig har blivit bättre, så kopplar jag det ändå lite till trötta binjurar....
 
men en det är liksom tröttsamt att försöka klura ut det, så jag väntar med det till jag ska till ny läkare i Seotember!
 
Men fy va jobbigt det är att gå å känna sig spyfärdig i 3-4 timmar nästan varje dag...
 
sen en kan det ju vara alla extra vitaminer och tillskott jag äter..... Så imorn blir det inga, så får vi se om illamåendet ger sig lite! 😳
 
Just nu jobbar jag hårt för att komma igång i min nya lokal där jag ska få igång min frisörverksamhet och Kostrådgivning!
Jag har kört på i ett hårt tempo, så idag när jag skulle va barnvakt till barnbarnet Alex 1 år, så kände jag hur trött kroppen va....
 
Jag är nog expert på att inte känna efter.... 😱😎
 
När fina lilla Slex somnade på eftermiddagen så passade jag på att vila lite ✌️.
 
I morgon ska jag till lokalen igen och jag är sååå nöjd och stolt. Dessutom har jag världens bästa man som hjälper mig med så mycket i lokalen. Samt en god vän som är alldeles gör snäll!!! Vad skulle man göra utan dessa fantastiska människor! ❤️❤️❤️❤️
 
 
Idag jag fick jag korrekturet på texten som beskriver min resa med hypo. Den texten ska finnas med i en bok skriven av en underbart härlig dansk tjej, som jag träffade tidigare i sommar! Den kommer i Svensk version, och det ska bli spännande å se hur den tas emot!
 
Och i augusti kommer reportaget om mig i Amelia..... Mycket nu!
Det ända tråkiga är att det handlar om en sjukdom som är så dåligt behandlad världen över.... 
Jag önskar såååå innerligt att vi med dessa besvär (vi är måååånga) ska få den vård vi behöver! Inte massa antidepp medicin och snack om psyket!
Nä läkare, nu är det dags att lyssna på patienter, patientföreningar och forskning från kunniga människor! Lyft blicken, kära doktorer och tro inte på allt läkemedelsbolagen tutat i er! 
 
LEVAXIN ÄR INTE UNIVERSALT
ALLA KROPPAR KONVERTERAR INTE T4 TILL T3.
BEHANDLA OSS INTE SOM EN GRUPP MÄNNISKOR, VI ÄR INDIVIDER OCH BEHÖVER INDIVIDUELL MEDICINERING!
 
Kram alla fina, och kolla vilken fin bild Helle tagit på mig!