Snart kan du lyssna på min bok!

Den 16 april skrev jag under ett avtal med förlaget Saga som producerar ljudböcker.
Hur de fått nys om min bok Sköldkörtelsjuk & Frisk- Ett Inre Kaos, vet jag inte riktigt. Men troligen från det pressmeddelande som vi skickade ut.

Nu, 2 månader senare får jag veta publiceringsdatum av ljudboken. Så galet spännande och nästan surrealistiskt att min bok som jag började skriva på för lite mer än ett år sedan, även blir ljudbok.


Tack till Saga för att ni underlättar för alla med hypotyreos som kan ha problem med hjärndimma och svårighet med koncentration. Allt blir så mycket lättare att lyssna på boken ❤

Inom kort berättar jag när du kan få tag på ljudboken som kommer finnas tillgänglig på alla stora företag som erbjuder ljudböcker. Tex Storytel, Bookbeat, Adlibris, Bokus mfl.

Kram från en nyfiken Nadja, som inte heller fått lyssna på boken... ännu 🌞