Välkommen på föreläsning!

Nu har jag föreläst live vid två tillfällen, en i 4 timmar och en heldag under en hormonterapeututbildning.
Dessutom har jag erfarit hur det är att föreläsa live via webb. Spännande och roligt måste jag säga att det är, och jag blev så glad när jag fick kommentarer som att jag var proffsig!
 
Nu är det dags med föreläsning igen, och kanske vill du komma!?
 
Den 13 juni kl 18:00-20:00 i Farsta/Stockholm
 
Med egen diagnos Hashimotos sedan 2010, som är den vanligaste orsaken till underfunktion i sköldkörteln har Nadja genomgått svåra symtom pga av sviktande sköldkörtelhälsa och ett vårdsystem som svikit.

Nadja Öström har bla varit ordförande i Sköldkörtelföreningen, då hennes erfarenhet visat att sköldkörtelvården i Sverige är mycket ojämn där många får en behandling som inte är tillräcklig. Hon är egen företagare inom frisöryrket samt kostrådgivare. Fått sin kunskap genom bl.a Basmedicin, näringslära och tarmhälsa. Nadja är en engagerad föreläsare som bjuder på sin historia med humor och delar med sig av sin enorma kunskap inom ämnet. Det finns faktorer som påverkar sjukdom, god hälsa och energi, Lär dig hur du kan hitta vägen till livsenergi.
Kanske är du eller någon närstående drabbad av utmattning eller sköldkörtelsjukdom och vill veta hur just detta påverkar.
 

Kaffe/te ingår. 
Din plats är bokad först när du betalat in summan:
1. Boka som vanligt via Boka Direkt. Uppge adress om kvitto önskas med text.
2. Betala 300 kr till Swish 1231895127 / BG 359-9768 . 
Ange Sköldkörtel och ditt namn som referens
 
Ses vi?