Cannabisolja!

Nu ska jag testa något nytt!

Cannabinoid-olja.....

Cbd i olivolja innehåller ett brett spektrum av över 80 olika Cannabinoid, terpener och andra näringsämnen. Detta är mycket biotillgängligt så att kroppen lätt kan ta upp det verksamma.

Min familj testar Cbd i olivolja och jag testar Cbd i mct olja som använder ett snabbare transportsystem ut i kroppen

Tanken är att man ska bli piggare och få mer energi men även förbättrad sömn. Oljan ska främja kroppens homeostas/balans genom att aktivera det endocannabinoida systemet.

Testa produkterna med 40% rabatt!

Nirvara skriver följande;

Nirvara erbjuder 40% startrabatt, uppge rabattkoden TESTPC
För att erhålla rabatten skapar du ett gratis testkonto genom att besöka www.nirvara.se och klicka på nyckeln uppe i högra hörnet bara.

Vi är NirVara!
Vårat uppdrag är att förmedla kunskap och hjälpmedel till dig så att du ska kunna leva ett mer balanserat liv. Vi vill att du ska få tillgång till det som naturen har skapat och finna din hälsa och ditt välmående på ett naturlig sätt. 

Läs mer på facebook.com/nirvarasweden
välkommen till Nirvara familjen

#1 - - Markus Olofsson:

Hej!

Hur har det gått med cannabisoljan? Köpte själv cbd-olja hos Nirvara och råkade ut för en del oväntade saker...

Jag läste att det stod att cannabisoljan startade en utrensnings-process, så att man till en början kunde må lite sämre.
Jag tänkte att man kanske blev förkyld eller fick huvudvärk eller något liknande.
Jag följde instruktionerna; fem droppar första dagen, 5 + 10 droppar andra dagen. Tredje dagen hade jag 40 graders feber och spydde som en fontän...

Det blev en tur till vårdcentralen, där det visade sig att jag hade en njur/bäckeninflammation. 10 dagar med antibiotika. Sedan kom det en mindre bihåleinflammation också, så det kan man kalla utrensning!

Jag fortsatte dock med dropparna (efter ett långt samtal med ansvarig för Nirvara). Jag ökade dropparna till 60 droppar om dagen, men kände ingen nämnvärd effekt, möjligtvis sov jag lite bättre.

Efter ett nytt samtal med ansvarig på Nirvara så förstod jag att dessa droppar inte hade så stor effekt på mig, eftersom mina njurar och lever inte funkar så bra (har Hypotyreos). Så jag har nu köpt vattenlöslig cbd-olja i stället. Den tas upp av magsäcken och inte av lever/njurar.

Visserligen kostar den 995:-, men å andra sidan sade ansvarig att jag endast behöver en-två droppar om dagen, så vi får se...

Hoppas det gått bra för dig!

Hälsningar/
Markus

Svar: Jag provade inte så länge. Magen tyckte inte om denna produkt och jag märkte egentligen inget mer än lös mage. Hoppas det går bra för dig nu! Nadja
Nadja Öström