Blir inte klok på det här!

Är det inte det ena så är det det andra sa flickan som har näsblod ☺️
 
Jag tycker det är så vansinnigt jobbigt att ständigt må så olika. Ena dagen är man pigg å fräsch och möter dagens uppgifter med en klackspark.
En annan dag vaknar man med svullna ögon som om man gått en match, för att snart va på banan igen!
Förhållandevis är de bra dagarna fler, men det är en överraskning att starta varje ny dag...
 
Idag vaknade jag och kände mig lite trött, men det förklarar sig eftersom jag släckte lampan för sent. Jag tog en promenad till mötet med psykologen som flöt på fint utan större känsloyttranden.
 
När jag väl kom hem började hjärtat gurgla och bubbla lite lätt irriterande som om blodet druckit Champange. Jag blev plötsligt jättetrött å la mig på sängen. Lite frussen.
Efter en stund tänkte jag att jag testar tempen som i armhålan visade efter 10 min 36,6... Aha tänkte jag och gissade att jag sänkt min medicin för mycket och klev upp och smulade isär 1/4.
För säkerhetsskull kollade jag även med digitala örontempen som är lite mer opålitlig. Den visade först 38,2 och jag tänkte shit! Jag är sjuk 😱 Kollade en gång till.... 37,5. Men va fan nu då.
 
Som sagt man blir inte klok på detta gissel av mätande och kännande, så jag gav bara upp. Dock har hjärtat druckit bubbel i princip till sena kvällen och nu tog jag ny temp med munmätaren 😂, jag lovar att jag har grejer hemma!! Vilken sund person har 3 olika typer av febermätare att välja på hemma.....
Här kan man kolla puls och blodtryck oxå ☺️😉
Okej..... 37,6. Hmmm överdoserad?? Tar igen och har 37,1.
Nu är det väl snart dags att kolla temp på sista stället men väntar tills imorgon.
 
Nu är jag trött och illamående och tänker krypa ner i sängen och hoppas att vakna med en känsla att vara elitidrottare! 
 
Sov gott  kära vänner!
Mr Hashi är inte alls lika trevlig som Mr Grey. Båda må va luriga och störda men sexig är en benämning jag inte ger till Mr Hashi 👿