En dag du inte får missa.

Det här har lite blivit min bebis, och jag är så oerhört glad för att alla inblandade är med på detta. Jag jobbar livet ur mig för detta, och utan styrelsen och alla medverkande skulle det aldrig gå! Tack alla fantastiska människor!!!
 

Den 25 maj är det Internationella Sköldkörteldagen, och vi i styrelsen i Sköldkörtelföreningen jobbar hårt för att få till den första Sköldkörteldagen för att uppmärksamma detta.
Den 24 maj smäller det och det ska bli så spännande. Vi har lyckats få till det så bra, så nu hoppas vi att allt klaffar. Min dröm är att detta ska bli en tradition som kommer hållas varje år, och växa sig större!
Nyfiken? Läs mer HÄR
 
Tack till alla våra föreläsare och tack för allt annat samarbete!
Tack Louise Edlund, underbart med dina kunskaper!
Tack för bra samarbete:
 
 
Det här kommer bli en dag att minnas! Och kom ihåg att uppmärksamma även den Internationella Sköldkörteldagen 25 maj. Jag bär en blå scarf då ;-)
 
Häng med, och stötta oss för
Bättre Vård - Större Kunskap - Friskare Liv För Sköldkörtelsjuka
Nadja - en fighter