Vad ledsen jag blir!

Jag kämpar på med mitt åkerfräkente, återhäntning och god sömn.
Igår la jag mig kl 21, och jag vs fortfarande trött kl 07:00 när klockan ringde....
 
Mina ögon är morgonsvullna och påsiga och trötthetskändlan kring ögonen håller i sig halva dagen. 
Visst är det mycket bättre men långt ifrån bra! Så när jag mötte min spegelbild och kände tryckkänslan över ögonen idag, bestämde jag mig för att ta en kortiontablett.....
 
Känns som ett nederlag, för jag ville verkligen klara mej utan betapred. Men jag står inte ut med den tunga känslan.
Det funkade inte ens en vecka utan kortison.... Tror det är dags att mäta kortisolet hos doktorn! Jag ska be de som gör allergiutredningen eller så beställer jag ett nytt salivtest... Så jävla dyrt bara 😱
 
Jag kämpar på med mitt te och omtanke om min kropp. Men "fuskar" lite med Betspred/kortison nu. Jag vill ha en skön jul 🎄
 
god jul 
Nadja 
#1 - - Ninnie (Marie-Louise) Lundin:

Jag förstår Din frustration Nadja.
När jag gick ner och i dos m Levaxin + började med Lio har börjat se ut sådär
med. Men mig veterligen är jag bara hypo,
Trodde jag blivit blind på ena ögat först, innan jag såg i spegeln.

Svar: Ja, nu har jag fått tipset om att det kan vara för mycket t3 i omloppet.... Måste backa bandet och ha tålamod (vilket är en svag sida hos mig ;-)
Nadja

#2 - - Ninnie (Marie-Louise) Lundin:

Du är en duktig människa Nadja.
När jag gick ner i dos på Levaxinet och började med Lio,ser jag ut sådär.
Vet inte varför det blivit så?
Trodde jag blivit blind på ena ögat först, men det var svullnad som eskalerat. Ögonen + fotleder. Men jag är bara hypo.

Svar: Jag är en kämpe, men börjar känna att jag inte orkar mer nu.... Tack för dina rader!
Nadja

#3 - - Ninnie (Marie-Louise) Lundin:

Ja Nadja, vet hur du känner. Det är bara tillfälligt, eller hur?
Det en ond cirkel, man tänker. "inte merav och nu ".
Jag törs väl inte bara sluta med Levaxin, måste väl sluta med Lion antar jag. Mitt sista prov efter 6 veckor blev T4. 15 fr 22 o T3. Tsh var oxå förändring. För att jag börjat med Lio.

Önskar
(förhoppningsvis) Dig en
GOD JUL

Ninnie