Tack sköldis-syster...

...för alla bra råd och för den söta utskällningen!
Nu ska här testas att sänka dosen av Nature Thyroid och ta bort min nattdos lio, för misstanken är för mycket t3 som simmar runt i mitt blodomlopp.
Och utskällningen gäller min taskiga tålamod och att min upptrappning skett för fort...
 
Jag tycker 5-6 månader är långsamt, medans min sköldis-syster säger att 1 år är långsamt... så hoppsan.
Ja, ja mitt tålamod är ju inte det bästa!
Nu vill jag helst bara trappa ner från 4 grain Nt till 2 på en gång och lägga ner lio direkt!
Där blev det nej nej nej. Lio okej att ta bort direkt, men ingen chocksänkning av Nt.
 
Det är ju jag i ett nötskal!
Så jag berömmer mig själv för att jag ändå stoppar eländet nu ;-)
 
Nu hoppas jag att ögonhelvetet slutar svullna upp å klia, för det gör mig tokig!
Go jul igen <3